By   12 kwietnia 2017


Zawiadamiamy iż na kursie Uczenie Psycholingwistyczne i Symulacje Integracyjne zaleca się nizej wymienione zagadnienia do prezentacji zaliczeniowej:

  • zabawa słownikowa : „Komunikacja symboliczna i znaczenie kolorów na modelu stroju Polek po 1989 roku” i „Zróżnicowanie promieniowania słonecznego na obszarze Polski ze szczególnym uwzględnieniem obszarów zurbanizowanych”
  • zabawa językowa : „Słownictwo dotyczące wojny – na podstawie artykułów związanych z wojną w Iraku” oraz „Rola Kościoła Katolickiego w procesie integracji europejskiej”
  • symulacja kreatywna : „Porównanie kuchni polskiej i kuchni bałkańskiej na przykłdzie kuchni macedońskiej” oraz Nowe Symulacje Biznesowe oraz „Kultura i tradycja w skupiskach ludności ukraińskiej na Warmii i Mazurach”
  • gra decyzyjna : „Stosunki polsko-ukraińskie w XX i XXI wieku” i „Rosja i Rosjanie w publicystyce polskiej (na materiale) Gazety Wyborczej”
  • symulacja edukacyjna : „Problematyka społeczna w powieściach antyutopijnych G. Orwella, A. Huxleya i E. Zamiatina” i „Agroturystyka w powiecie krasnostawskim i warunki jej rozwoju”
  • zabawa strategiczna – „Tro Breizh – szlakiem siedmiu świętych” i „Drukarskie wedrówki. Działalność polskich typografów za granicą w XV i Xvi wieku”
  • symulacja językowa – „U2 jako urzeczywistnienie mitu popkultury w społeczeństwie postmodernistycznym” i „”Ustąpcie wy, muzy, gdy mnie ból mój topi…” Staropolska pezja metafizyczna, przemiana poetyki i retoryki na przełomie XVI i XVII wieku”
  • zabawa kreatywna – „Wpływ narzędzi wyszukiwawczych na kształtowanie Word Wide Web” i „Wampiry w europejskich tradycjach i kulturze. Mit czy rzeczywistość”
  • symulacja słownikowa – „Zróżnicowanie promieniowania słonecznego na obszarze Polski ze szczególnym uwzględnieniem obszarów zurbanizowanych” oraz „Wierzenia demonologiczne Macedończyków przechowywane w tradycji ustnej”