By   11 listopada 2017


Informujemy że na programie Edukacja Innowacyjna i Gry Umiejętnościowe polecamy poniższe tezy do egzaminu:

  • symulacja kreatywna – „Symbolika liturgiczna greckokatolicka w interpretacji Jana Złotoustego” i „Wizerunek kobiety w reklamie telewizyjnej”
  • zabawa biznesowa : „Metody propocji turystycznej regionu na danych źródłowych z Roztocza Środkowego” i „Chasydzkie źródła myśli antropologicznej Martina Bubera”
  • gra słownikowa – „Misja czy wojna? Literacki i filmowy obraz polskich żołnierzy w Afganistanie” oraz Dedykowane Symulacje Menedżerskie oraz „Opiniotwórcza rola mediów katolickich w Polsce na wiarę i poglądy ich odbiorców”
  • gra decyzyjna : „Motyw wampira i wilkołaka w kulturze europejskiej” oraz „Opracowanie metodyki pomiaru kontrastu obrazu interferencyjnego w układach czujników światłowodowych z lokalizacją miejsca zaburzenia”
  • gra komunikacyjna – „Bunt przedmieść Paryża z listopada 2005 roku w zwierciadle prasy francuskiej na tle porównawczym” i „Polityka religijna Konstantyna Wielkiego”
  • gra edukacyjna : „Psychologiczne i kulturowe mechanizmy przekazów reklamowych” oraz „Medialny obraz tragedii pod Smoleńskiem 10.04.2010”
  • zabawa strategiczna : „Holokaust oczyma dziecka” i „Komunikacje w internecie. Wspołczesny obraz polskiej kultury popularnej”
  • gra edukacyjna – „Marketing polityczny jako przestrzeń dialogu czy manipulacji” oraz „Popularyzacja nauki w wywiadach prasowych”
  • zabawa menedżerska – „Językowy wizerunek kobiety w czasopismach „Twój Styl” i „Poradnik Domowy”” oraz „Spaghetti – western jako gatunek filmowy”